Friday 22 November 2013

Cuti sekolah

Rutin setiap tahun ....
Dah lama tak update blog ni.....sebab belum ada masa nk menaip....dan sangat sibuk dengan urusan sendiri...

kalau orang lain pergi bercuti waktu cuti sekolah akhir tahun.....aku tak macam tu....aku pergi bercuti time org dh bercuti......rutinku setiap tahun berulang dari Nilai sampai ke Pilah utk mencari ilmu...
Walaupun agak penat tapi aku seronok jumpa geng guru yang menanda kertas spm bersama-sama
Kerjanya makan...tanda ....makan....tanda...inilah masanya utk menggemukkan badan termasuklah aku....
Biarlah...nak gemuk...gemuklah...janji hati senang dan tak ada penyakit....

Anak-anak pula sangat memahami duniaku ......apapun nanti sudah habis kerjaku....aku akan belanja anak-anak dan suami serta emak dan ayah pergi enjoy.......itulah kerjaku......Cari duit untuk habiskan duit...bukannya nak simpan duit macam orang lain.....

Apapun......aku tetap berpegang pada prinsip......jangan susah hati...janji hati baik....betulkan????

Kalau tengok luaran,memanglah aku nampak senang hati je...tapi kat dalam hati siapa yang tahu....
Rilekslah.....jangan susah hati....semuanya o.k kalau kita berprasangka o.k....









Aku bersama anakku ......ada rupa macam mama dia tak?hihihi......



5 comments:

  1. Larat taip smpai sini je......sbb ada keje menanti......hihihiihi

    ReplyDelete
  2. Larat taip smpai sini je......sbb ada keje menanti......hihihiihi

    ReplyDelete
  3. Hehe kak zai..macam kakak dgn adik.bukan mama dgn anak huhu

    ReplyDelete
  4. sebenarnya nk release tension marking paper ni....tulah...tak tentu arah.....

    ReplyDelete
  5. eee nampak macam adik beradik hihi

    ReplyDelete