Tuesday 28 January 2014

Cuti sekolah Tahun Baru Cina

Wah....bunyi macam cuti raya aidilfitri je kan.... Sekolah saya cuti dari khamis sampailah selasa minggu depannya.... Apa ye nak buat cuti lama2 tu????? Nak pergi berjalan...anak-anak dan suami bersekolah pulak Cuti ni sebenarnya rahmat untuk saya menyiapkan projek tudung saya yang alhamdulillah setakat ini banyak menerima tempahan daripada rakan-rakan dan individu di internet atau sesiapa yang berminat.... Kalau nak pergi berjalan-jalan pun tunggulah masa yang sesuai kotttt... Jangan risau..saya memang orang yang kuat berjalan-jalan...boleh dikatakan setiap hari saya keluar bersiar-siar menghabiskan duit yang tak seberapa Kepada mereka yang sabar menunggu tempahan tudung....terima kasihlah kerana banyak2 bersabar....hihihi ikut giliran oder dan masa kegunaan... *****Saya mengalu-alukan kepada sesiapa yang berminat dengan zaimuslimah....teruslah pm saya

No comments:

Post a Comment