Sunday 26 January 2014

Zaimuslimah kembali lagi...Misi 2014

Alhamdulillah setakat hari ini 27 Januari 2014,saya telah berjaya menghasilkan 36 helai tudung hasil kerja keras saya setelah membeli mesin jahit tepi tudung yg baru.Memang bersemangat sungguh saya menyiapkan tudung2 yang direka sendiri sama ada untuk dijual atau tempahan. Syukur alhamdulillah kerana ramai yang memberi sokongan dalam pembuatan tudung zaimuslimah terutama suami tercinta dan ibu tersayang....Tanpa mereka saya tidak ada masa utk mengadap mesin jahit bila2 masa jika berkesempatan....Rakan-rakan juga tak putus-putus memberi sokongan khususnya Hawa,Ustazah Huda,Ustazah Liyana,Anizah,Ustazah Sofura,kak Nuruk,Jemah ,Yani,Mas dan sesiapa lagi yg tak sempat nak tulis... Oklah....nanti saya sambung.....Terima kasih semua....untuk yang tempah warna,,,jgn risau .. saya akan usahakan secepat mungkin ye.... Bye....wsalam..

4 comments:

  1. Usahawan muslimah...tahniah kak zai..semoga terus berjaya...

    ReplyDelete
  2. teruskan usaha murni kak zai..membantu menambah cantikkan pemakaian tudung yang menepati syariat..syabas kak :) !

    ReplyDelete
  3. syabas kak zai kerana membantu menambah cantik muslimah dengan pemakaian tudung bergaya tapi masih menepati syariat :)

    ReplyDelete
  4. terima kasih huda dan hawa yg sangat2 memberi moral support....

    ReplyDelete